"شرایط گارانتی"
لطفا مطالب مندرج در دفترچه راهنما و نحوه استفاده صحیح از دستگاه/ قطعه را به دقت مطالعه فرمایید.
- ارایه کارت گارانتی در هنگام دریافت خدمات الزامی است.
- مخدوش شدن هولوگرام، شماره سریال، عبارات درج شده بر روی کارت گارانتی و عدم وجود برچسب شناسایی کالا با تشخیص کارشناسان شرکت امن پردازان سورنا موجب ابطال گارانتی می گردد.
- باز شدن و سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز، محصول/ دستگاه را از شرایط گارانتی خارج می سازد.
- گارانتی فقط شامل سخت افزار بوده و خدمات پس از فروش شرکت امن پردازان سورنا هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی قطعه/ محصول و یا دستگاه، قبل از مراجعه به گارانتی و یا بعد از آن نخواهد داشت.
- آسیب های ناشی از ورود مایعات و مواد شیمیایی به محصول/ دستگاه، ضربه یا آسیب فیزیکی و ظاهری، حوادث طبیعی مانند: (آتش سوزی ، نوسانات برق، رعد و برق)، آسیب دیدگی کانکتورها و کابل ها، سولفاته شدن، و استفاده نادرست از محصول/ دستگاه، اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر خارج از تعهدات گارانتی می باشد.
- آسیب های ناشی از استفاده از قطعات متصل شده با برند های نامعتبر و غیر استاندارد، اتصال ابزار و حافظه های غیر استاندارد به پورت هایUSB ، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه ها با کابل ها و مبدل های معیوب، آسیب های ناشی از حمل ناصحیح، شکستگی، تخریب عمدی، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری مانند: (قرار گرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید، ورود گرد و غبار و خاک زیاد)، استفاده از آداپتور های متفرقه، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری، خم شدگی و تاب برداشتن پنل، ترک خوردگی، شکستگی و یا له شدگی پین ها، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد نظیر(OVERCLOCK) ، با تشخیص کارشناسان شرکت امن پردازان سورنا، شامل گارانتی نمیباشد.
- در صورتی که ایراد دستگاه ناشی از آسیب دیدن یا پاک شدن ویندوز، آلودگی ویروسی و نرم افزارهای نصب یا بروز رسانی شده باشد، شامل گارانتی نبوده و رفع ایراد با اخذ هزینه های لازم انجام می پذیرد.
- عدم کارکرد AIO (پنل پی سی) / محصول / دستگاه، در نرم افزارهای خاص و یا عدم همخوانی با ابزارهای جانبی به منزله معیوب بودن آن نبوده و این محصول از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد.
- طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با حداقل 4 پیکسل معیوب در صفحه نمایش انجام می پذیرد.
- شرکت امن پردازان سورنا هیچ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور بایوس و از بین رفتن اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه را ندارد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بر عهده مشتری می باشد.
- بازیابی کلمه عبور تنها با ارائه فاکتور معتبر خرید و استعلام از مراجع قانونی با اخذ هزینه های لازم در صورت امکان انجام خواهد شد.
- با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه/ قطعات با مدل اصلی، دستگاه/ قطعات با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.
- دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
- در صورت خرابی و تعمیر، هزینه حمل بر عهده شرکت میباشد.
- حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد.
- با مراجعه به سایت شرکت به نشانی www.82k.ir می توانید به صورت لحظه ای از وضعیت خدمات رسانی به کالای خود و گردش کار آن در خدمات پس از فروش مطلع گردید.
کارت گارانتی
لطفا مطالب مندرج در دفترچه راهنما و نحوه استفاده صحیح از دستگاه را به دقت مطالعه فرمایید. کارت گارانتى در هنگام دریافت خدمات الزامى است .